Így lett Budapestből Bécs
Pontosabban még most sem értjük, miért a csapatunkat szállító kairói járat volt az egyedüli, amely nem szállhatott le Ferihegyen.
Hivatalosan is megerősítjük azon értesüléseket, miszerint csapatunkat a kedden, Kairóból hazaszállító, az EgyptAir MS 751-es járata a tervezettel ellentétben nem Budapesten, hanem Bécsben szállt le. A hírt szerettük volna együtt tálalni a Budapest Airport állásfoglalásával, ám hiába írtunk e-mailt a cég kommunikációs osztályának, kérdéseinkre nem kaptunk választ.
Elsősorban azt firtattuk, hogy a nap azon időszakában – miként egész nap – egyedüliként miért csak a kairói járat nem landolhatott Budapesten. Abban az időszakban valamennyi gép (érkezzen az Marosvásárhelyről, Párizsból vagy Londonból) leszállt Budapesten, egyedül a kairói nem.
A járatnak 13:55-kor kellett volna földet érnie a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a landolási manőver megkezdése előtt nem sokkal a kapitány közölte, hogy Budapest nem tudja fogadni a gépet, és Bécs felé veszi az irányt. Mindenki arra gondolt, hogy a nagy köd miatt, mígnem értesültünk a többi járat sikeres leszállásáról. A bécsi megérkezés után a fedélzeten ülők egy órán keresztül nem mozdulhattak sehova, majd miután nem változott a helyzet (nem szállt fel a köd Pesten?), útjukra bocsájtottak az utasokat. A légitársaság gondoskodott Bécs–Budapest transzferbuszról, amit csapatunk nem vett igénybe, mert az eredetileg budapesti landoláshoz Ferihegyre érkező csapatbusz Bécs felé vette az irányt.
Szerencsésen meg is érkezett, miként aztán a csapat is hajnali fél kettőre Kisvárdára.